Wat wij leveren

Simpele, snelle, slimme oplossingen die we samen kiezen en neerzetten

Hoe? Hoor ik je zeggen… Klik op de stappen en zie hoe wij het concreet maken:

Kansen

Wij kijken voortdurend naar buiten en hebben zicht op alle trends en kansen…

Kompas

Wij toetsen altijd de bestaande strategie, wij vinden consistentie erg belangrijk…

Huis

Wij kijken door de bril van Blije Teams, Assortiment en Technologie, de ingrediënten van elk succes…

BMC

Wij maken besluiten altijd heel concreet en expliciet op basis van een business case…

Smiley

Wij snappen klanten, alles wat we doen is klantgericht, wij stellen 'de blije klant' altijd centraal…

Stap 1

Wij kijken voortdurend naar buiten en hebben zicht op alle trends en kansen…

Stap 2
Wij toetsen altijd de bestaande strategie, wij vinden consistentie erg belangrijk…
Stap 3
Wij kijken door de bril van Blije Teams, Assortiment en Technologie, de ingrediënten van elk succes…
Stap 4
Wij maken besluiten altijd heel concreet en expliciet op basis van een business case…
Stap 5
Wij snappen klanten, alles wat we doen is klantgericht, wij stellen 'de blije klant' altijd centraal…
Wij maken jou wereldkampioen met een winnend concept!

Nodig ons uit voor een pitch!

Een pitch duurt 30 minuten. Dit doen wij het liefst inperson maar digitaal kan ook. Nodig ons uit en wij vertellen je haarfijn welke stappen je kan doorlopen.

Heb jij het LEF om ons uit te dagen voor een pitch?

Onze aanpak

Onze passie

De wereld verandert razendsnel. Wij zijn nieuwsgierig en kijken om ons heen. We hebben een passie voor mensen en organisaties bewegen. Samen met organisaties gaan wij op zoek naar ‘de next LEFFEL’. Hoe heerlijk is het om hierbij te helpen?!

Wij willen mensen en organisaties kansen laten pakken. Samen versnellen wij door kleine stapjes te zetten en komen in beweging: hier genieten wij van! Wij durven klein te blijven, zijn dedicated en wij gaan voor kwaliteit.

Krant

Kansenkrant

De kansenkrant is het praatstuk om naar oplossingen (concepten) te komen door keuzes te maken. Het geeft kansen in de markt weer, zoekt aansluiting met de strategie, benadrukt de impact op de organisatie en is gekoppeld aan de behoefte van de blije consument.

Kaart

Oplossingenkaart

De oplossingenkaart is het beslisdocument om uiteindelijk te starten met de prille uitrol. In deze fase worden de kansen gekozen die binnen de strategische focus liggen en die leiden tot het (door-)ontwikkelen van een wenselijk, haalbaar en rendabel concept. Door te experimenteren wordt het concept gevalideerd.

Prille uitrol

Prille uitrol

De prille uitrol is de opstartfase waarbij het gekozen concept wordt uitgerold en opgeleverd. Na de prille uitrol wordt het concept overgedragen in een overdrachtsdocument en wordt het teruggegeven aan de organisatie ten behoeve van ‘de grote uitrol’.